8 december 2011

Sweet ideas

Bild: Sweet Paul Magazine
För er som inte upptäckt den tidigare måste jag bara tipsa om den fantastiska online-tidningen Sweet Paul Magazine. Det är en tidning om mat, dryck, pyssel och dekorationer. Matstylingen är helt makalös och fotografierna likaså. Jag blir alltid lika glad när det kommer ut ett nytt nummer, vilket inte är så ofta, endast fyra gånger per år, ett för varje säsong. Jag blir väldigt inspirerad och vill göra ungefär allt, men det går ju förstås inte. Tidningen får mig att vilja laga mat, fotografera och bjuda på kalas och middagar.

Jag har bläddrat igenom alla nummer sedan jag första gången hittade den för sisådär ett år sedan. De äldre numren hittar du under fliken back issues till vänster på sidan.

Bild: Sweet Paul Magazine

Bild: Sweet Paul Magazine
Bild: Sweet Paul Magazine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar